новини
Фотографія в рекламі: невід`ємний атрибут
2012-08-15

 За весь той час, поки існує фотографія, а це вже не багато, не мало 150 років, вона встигла проникнути в усі сфери діяльності людини: від творчості і мистецтва до науки і техніки, в якій за допомогою фотографії відображаються рідкісні, унікальні моменти. Проникла фотографія і в таку область, як реклама, в якій фото прирівнюється до мистецтва, тому що повинне не тільки показати дійсність, а й залучити своїм змістом покупця до рекламованого об`єкту.

Вперше фотографія з`явилася в рекламній діяльності наприкінці 20-х років минулого століття. Саме в той час в кожному рекламному агентству, а також при видавництвах стали відкриватися відділи, які працюють саме з фотографією. Багато фотографів-художників того часу приєднуються до комерційної діяльності, виконуючи різні завдання для своїх замовників. Такі відомі фотографи того часу, як Манн Рей і Андре Кертеша працюють в рекламі. Ну а Франсуа Коллар засновує свою власну студію, призначену для цих цілей, під назвою Dreager. У рекламній діяльності починають розуміти, що фотографія виглядає набагато реалістичніше точно намальованої картинки і тому викликає більше довіри у споживачів. Так, наприклад широко відома фотографія, знята Колларом для реклами друкарських машинок Hermès, яка показує споживачеві, що кнопки друкарської машинки натискаються настільки легко, що навіть вагу пір`їнки може привести до їх натискання, стала шедевром. Вона в черговий раз довела всім, що рекламна фотозйомка краще впливає на клієнта і переконує його в покупці товару.

Фотографія в якості реклами з`являється навіть у Паризької електричної компанії під назвою Електрісіте. Свого піку в рекламній діяльності фотографія досягає в 50-60-х роках. Фотографів приваблює реклама в тому сенсі, що вона допомагає домогтися їм широко суспільного визнання. Ну а великі фірми-виробники, в свою чергу, звертаються лише до відомих майстрів з метою отримати вишукану рекламу і показати свою престижність. Так, наприклад для Vogue використовувалася робота Хельмута Ньютона. Такий відомий фотохудожник, як Жан-Поль Гуд знімав для Chanel. Давид Ляшапель працює з деякими відомими фірмами виробниками, в число яких входить і Motorola.


У рекламній фотографії використовується такі ж прийоми, як і в художній: сюжетні сцени, пейзаж, портрет, натюрморт. Однак у випадку рекламної фотографії фахівцеві необхідно відобразити таку реальність, в якій споживач хотів би опинитися і яка була б здійснена за допомогою товару, який та чи інша фотографія рекламує. Якщо в рекламі показується портрет, то зображення людини на ньому має відображати споживача, або той образ, до якого він прагне. Фотографія в рекламі повинна показати, яке задоволення або які приємні відчуття, або емоції отримає клієнт, скориставшись рекламованим товаром.

Рro reklamu.com